• A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A
  • A

Kalendar

LIPANJ 2022.
PUSČPSN
2
202123
28   
       

Program



UTORAK 03.05.2022. • VRATA 19:00 • POČETAK 20:00 • UPAD 30/40 KN

KUM - KAZALIŠTE U MOČVARI


upad u pretprodaji: 30 KN, na dan događanja na blagajni kluba: 40 KN



Am Bach
Memoires de Ma – Dem(o)i – z´elle I.

Sjećanje gospođice I. uz potok/uz Bacha

Gospođica I. sjedi uz potok koji u vodi prema tamnoj strani mjeseca, u ženski dio njezine dualnosti, u ženski arhetip, u konačnici na otok gdje je iz morske pjene rođena Afrodita, vrijeme je ukrcavanja za Kiteru. Onostran ogledala zamreškana voda oživljava odraz usnulog 18. stoljeća, uprizoruje se dramatičan susret, nezaustavljivo se bude pozitivne i negativne sile zavođenja, trijalizam svete potvrde, svete negacije i svete pomirbe, fugom nošeno sjećanje oživljava čin zavođenja, Amor bira svoje žrtve, Plutonova zaručnica na njihaljci je u pastoralnoj idili, u svečanosti preobrazbe.
Baš poput Plutona, mitološkog alkemičara, i majstoru Bachu nije strana transformacija, on piše glazbu sastavljenu od antagonističkih sila koje se sve vrijeme sukobljavaju. Majstor birajući druge glazbene vrste, gradi glazbenu dramu sredstvima i alatima opere. To nam donosi Sjećanje gospođice I. koja Bachov gusto ispisani notni zapis čita kao dramu i komunikaciju između likova i na scenu donosi intiman dramski čin.
Glazbenica teži izmještanju Bachove glazbe iz komornog, kazališno-scenskog ambijenta u alternativne prostore, baš poput nadrealista i dadaista koji su umjetnički nukleus i proizašli mu umjetnički rasadnik smještali u građanske salone ili Petera Brooka koji je svoj rad s publikom dijelio na još neočekivanijim „pozornicama“, izmičući se tako ideji larpurlartizma.

O umjetnici:
Švicarsko-francuska glazbenica Isabel rođena je 1945. godine i šezdesetosmaška je diplomantica u četrdesetogodišnjom učenju, neprestanom istraživanju i razumijevanju Bachovih sonata. Proces transmutacije kroz istraživanja kod nje je konstantna u promijeni i razvoju, a sada je spremna publici predstaviti svoj laboratorijski rad i podijeliti s javnošću trenutni rezultat svojeg istraživanja. Isabel gaji znatiželju kao koncept, a postojan je i njezin interes za transkulturalnu umjetnost, što pokazuje tijekom svog vremena djelovanja, od mladosti preko baleta, glazbe, psihologije, astrologije, modnog dizajna i mistike simbola te radom uz kazališne (Peter Brook) i glazbene profesionalce (Nina Simone, Darko Rundek).
Svoj je ženevski i pariški dom Isabel odlučila zamijeniti onim u Istri, gdje živi i radi već osam godina. 

više na facebooku

Močvara koristi kolačiće (cookies) kako bi poboljšala funkcionalnost stranice.